تجارتی اسکرین کی عام شرائط | Sherman Securities

تجارتی اسکرین کی عام شرائط

مارکیٹ تجارت کی قسم جس میں سیکیورٹی گرتی ہے
علامت کے ایس ای کے ذریعہ کسی خاص اسکرپٹ کو تفویض کرنے والا انوکھا مختصر نام۔
بدلیں پچھلے دن کی قیمت کے قریب آخری تجارت اور قریب کے درمیان فرق
والیوم خریدیں سیکیورٹیز کی تعداد میں سرمایہ کار خریدنے کا ارادہ رکھتا ہے
خریدنے وہ شرح جس پر سرمایہ کار اپنی خرید آرڈر پر عملدرآمد کا ارادہ رکھتا ہے
والیوم فروخت کریں سیکیورٹیز کی تعداد میں سرمایہ کار فروخت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں
بیچیں وہ شرح جس پر سرمایہ کار اپنے فروخت آرڈر پر عملدرآمد کرنا چاہتا ہے
آخری جلد پچھلی / آخری تجارت میں پھانسی دی گئی سیکیورٹیز کی تعداد نہیں۔
آخری قیمت آخری قیمت جس قیمت پر ہوئی
کل جلد کسی خاص وقت / دن کے دوران تجارت کی گئی سیکیورٹیز کی کل تعداد
اوسط سیکیورٹیز کی کل قیمت ، تجارت کی گئی سیکیورٹیز کی تعداد سے تقسیم
اونچا سکیورٹی کا سب سے زیادہ ریٹ جس کا کاروبار ہوا
کم سب سے کم شرح جس پر سیکیورٹی کا کاروبار ہوا
پچھلا بند کریں پچھلے دن کی بند قیمت
تجارتی وقت جس وقت تجارت ہوئی
حد کا حکم حد کا حکم تب ہوتا ہے جب صارف نظام میں آرڈر میں ایک خاص قیمت کے ساتھ داخل ہوتا ہے
مارکیٹ آرڈر
مارکیٹ کا آرڈر تب ہوتا ہے جب صارف نظام میں آرڈر میں بغیر کسی خاص قیمت کے داخل ہوتا ہے۔ نظام قیمت سے قطع نظر آرڈر پر عملدرآمد کرے گا۔ یہ نظام کسی بھی دستیاب قیمت پر مکمل ہونے والے آرڈر کی مقدار کی تلاش کرے گا۔ تیز رفتار حرکت پذیر مارکیٹ میں ، مارکیٹ آرڈر آرڈر کے اندراج کے وقت ویب سائٹ پر دکھائے جانے والے حوالہ سے زیادہ یا کم قیمت پر عمل میں لایا جاسکتا ہے۔
مارکیٹ لاٹ
مارکیٹ لاٹ سیکیورٹی کے ل trading تجارت کا معمول کا ایک یونٹ ہے ، جس کی قیمت 500 / – سے بھی کم اسٹاک کے 500 حصص ہے اور قیمت کے 50 / – سے زائد والے اسٹاک کے 100 حصص ہیں۔
عجیب لاٹ
اسٹاک کے ل any ، مارکیٹ لٹ سے کم کسی بھی لین دین کو عام طور پر ایک عجیب جگہ سمجھا جاتا ہے۔ یہ عجیب لاٹوں کو باقاعدہ مارکیٹ میں فروخت نہیں کیا جاسکتا ہے اور اسی وجہ سے کراچی اسٹاک ایکسچینج نے ایک علیحدہ او ڈی ڈی لاٹس مارکیٹ شروع کی ہے۔
مارجن کال
ایک مارجن کال اکثر اس وقت ہوتی ہے جب سرمایہ کار کے پاس اصل سرمایہ کی مقدار کل سرمایہ کاری کے مقررہ فیصد سے نیچے ہوجاتی ہے۔ مارجن کال کو بھی متحرک کیا جاسکتا ہے اگر بروکر اپنی کم سے کم مارجن کی ضرورت کو تبدیل کردے جو کل سرمایہ کاری کا مطلق کم از کم فیصد ہے جو کسی کو براہ راست ایکویٹی میں ہونا چاہئے۔
نقصان آرڈر کو روکیں
ایک بار اسٹاپ نقصان کا آرڈر سیکیورٹی بیچنے کی درخواست ہے جب ایک بار مارکیٹ کی قیمت کسی سرمایہ کار کے مخصوص نرخ تک پہنچ جاتی ہے یا اس سے نیچے آ جاتی ہے۔ ایک بار جب ہدف کی قیمت تک پہنچ چکی ہے یا اس کو عبور کرلیا گیا تو ، آرڈر “مارکیٹ” آرڈر بن جاتا ہے۔ یہ خاص طور پر تیزرفتار مارکیٹ میں سچ ہے جہاں اسٹاک کی قیمتیں تیزی سے تبدیل ہوسکتی ہیں۔ نقصان کو روکنے کا حکم عام طور پر سیکیورٹی بیچنے ، منافع میں تالا لگانے یا سیکیورٹی کی قیمت گرنے پر نقصانات کو محدود کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ آپ نے اسٹاک خریدنے والی قیمت سے 5 فیصد کے نیچے اسٹاپ نقصان کا آرڈر مرتب کرنا آپ کے نقصان کو 5 فیصد تک محدود کردے گا۔ نقصان کو روکنے کے احکامات تب ہی دستیاب ہوتے ہیں جب کسی پوزیشن کو بند کرنے کے لئے سیکیورٹی بیچتے ہو۔
مختصر فروخت
مختصر فروخت سے مراد وہ سیکیورٹیز بیچنے کا رواج ہے جو بیچنے والے کو بعد میں کم قیمت پر دوبارہ خریدنے کی امید میں ان کی ملکیت ہے۔ یہ سیکیورٹی کی قیمت میں متوقع کمی سے فائدہ اٹھانے کی کوشش میں کیا گیا ہے۔ جیسا کہ اسٹاک یا بانڈ ، عام سرمایہ کاری کے عمل کے برعکس ہے ، جہاں ایک سرمایہ کار “طویل عرصے تک” جاتا ہے ، اس امید پر سیکیورٹی خریدنا کہ قیمت میں اضافہ ہوگا۔

top